29 Mayıs 2013 Çarşamba

Hayatım Seninle Anlam Kazandı Canım Kızım



Minik kelebeğimi uyuttum ve soluğu yine burada aldım. Aslında hep yazmak istiyorum birşeyler. Ama hayatıma anlam katan kızımdan pek fırsat bulamıyorum. Hayatımı ve günlerimi öylesine dolduruyorki daha önce vaktimi nasıl geçiriyordum acaba diye düşünmeye başladım:) 
Hep geçen yıl bugünlerden bahsediyorum.
 Çünkü geçtiğimiz yıl benim için öylesine özeldiki.. 
Hayatımın anlam kazandığı günlerdi. 
Hayatımın her dönemi gibi duygularımın tavan yaptığı o günleride yazdım hep biyerlere. 
Bazen ufak kağıtlara, bazen mektup şeklinde yazdım.. 
Ama baktım olmayacak kızım için bi günlük tutmaya başladım. 
 Herşeyi yazdım o deftere.
 Onunla ilgili düşüncelerimi, hayallerimi, kaygılarımı paylaştım.
 Her doktor kontrolu dönüşünde boyu, kilosu, hareketleri herşeyi ama herşeyi yazdım.
 Çoğu zaman mutluluk gözyaşlarıyla ıslandı yaprakları.. 
Gülücükler, kalpler, çiçekler koydum cümlelerimin sonuna..
 İlk başlarda ''seni çok seviyorum bi'tanem..'' diye sonlandırdığım yazılarımı kızım olacağını öğrendikten sonra''seni çok seviyorum ve özlüyorum canım kızım..'' diye bitirdim..
Şuan iyiki yazmışım diyorum. 
Her okuduğumda o mutlu günlere tekrar dönüp tekrar tekrar yaşayıp bolca şükretmeme sebep oluyor..Şükürler olsun diyorum.. O günleri yaşatana ve bugünlere ulaştırana şükürler olsun..
Kızımın geleceğini öğrendikten sonraki yazdığım ilk yazıyı okudum az önce. Çok iyi hatırlıyorum yazarken çok ağlamıştım. Hemde hıçkırarak ağlamıştım. Şimdi yine mutluluk gözyaşları dökmeme neden oldu o yazı. Ve sizinlede paylaşmak istedim. İşte o günki düşüncelerim..


''Yazacaklarıma nerden ve hangi sözcüklerle başlasam bilmiyorum.Tarifsiz bi mutluluğun içindeyim birkaç gündür. Geleceğini öğrendiğim günden beri hayat hayatın anlamını yitirdi. Taki kavuşacağımız güne kadar...

Bi'tanem..
Dedimya varlığını öğreneli sadece birkaç gün oldu. Ama bu birkaç gün bütün kimyamın, ruhsal, bedensel ve kalbi olgularımın, hayallerimin, ümitlerimin ve dualarımın değişmesi için yettide arttı bile.Sana ne kadarda hasretmişim bunu anladım..Ve sana kavuşacağım güne kadarda bu hasretim artmaya devam edecek..
Senin doğduğun gün bende seninle birlikte yeniden doğacağım..
Seninle birlikte nefes aldığım gün yaşadığımı gerçek anlamda anlayacağım..
Seninle herşey çok daha güzel olacak..
Gözlerim, dudakların, minicik ellerin hayatıma anlam katacak..
Şuan tek dileğim sağlıklı ve sıhhatli olarak bana gelmen.
Herşey senin için bi'tanem..
Her sıkıntı , her keder, her hüzün..
Herşey ama herşey..
Çünkü sen herşeye değersin bi'tanem..

Varlığını öğrendiğim günden beri aslında bu dünyada ne kadarda yalnızmışım bunu anladım. Ne kadarda yapa yalnız ve anlamsız...
Ama bana geleceğin bütün yalnızlıklar kaçacak bizden.
Bütün hüzünler, kederler..
 Bütün anlamsızlıklar derin manalara bırakacak yerini..
Seninle birbaşka doğacak güneş..
Seninle bir başka yağmur ve kar..
Bu dünya senine güzelleşecek bi'tanem..
Ben seninle güzelleşeceğim..

Sana kavuşabilmek için çok zor imtihanlardan geçtim. Çok zor badireler atlattım. Maddi manevi acı ve ümitle donanmış bir yolculukmuş benimkisi.. Ama sonu sana çıkacak olan bir yolculuk..
Tüm acılarımı unutturdun sen bana. 
Ve sana kavuşacağım gün meleğim, dünyadaki en acısız insan ben olacağım...

Senin varlığını ilk öğrendiğim gün ilk sevinç gözyaşımı akıttım gözümden. 
Bir Anneler Gününde öğrendim varlığını..
Rabbimin bir lütfu, bir hediyesi, merhameti, şevkati..
Rabbimden gelen bir armağan..
Hemde Anneler Gününde gelen en güze armağan..
Ne kadarda şanslıyım..
Geçen seneki ve diğer senelerki Anneler Gününde mahzun olan kalbimi, Rabbim bu seneki Anneler Gününde sevinçle, umutla ve senin aşkınla doldurdu.. Diğer senelerde kırılan gönlümü bu sene onardı merhametliler merhametlisi güzel Allahım..
Şükürler olsun..
Binlerce kez..
Yüzbinlerce kez..
Dünyadaki insanlar adedince şükürler olsun.
Dünyadaki yağmur taneleri ve yapraklar adedince şükürler olsun..

Hz Meryem'e;
''Seni bir oğlan çocuğuyla müjdeledik.'' diyen Rabbim bu seneki Anneler Günündede beni seninle müjdeledi..
Elhamdülillah..
Hayatının ilk sevinç gözyaşlarını o gün döktü annen. Senin geleceğini öğrendiği gün. Ve anladımki bi'tanem sevinçten anlamak ne kadarda tatlı ne kadarda ümit dolu..
Ruhun özgürleşmesi..
O gün bi kanatlanıp uçmadığım kaldı..
Varlığını öğrenmek bu kadar sevinç ve umutla doldurduysa içimi, sana dokunmak, seninle uyumak, seninle uyanmak, nefesini yüzümde hissetmek..
Rabbim... düşüncesi bile muhteşem..

İlk baban verdi bana müjdeyi. ''Gözün aydın olsun canım'' dedi gözleri aydın bir şekilde.
O an zaman durdu, dünya durdu, ruhum mutlulukla doldu..
Mutluluğum, sevincim ve dualarımın karşılıı gözlerimden taştı..
İlk öğrendiğim an Hakan dayın yanımdaydı. İlk ona sarıldım ilk onunla paylaştım mutluluğumu..
Kalabalık biyerdeydik. Tokad'i Hayrettin hz'lerinin türbesinde.. 
Kalabalıktı, gürültülüydü.. Ama huzur doluydu..
Doğduğunda seni götüreceğim ilk yer orası olacak meleğim..

Sonra annemi aradı gözlerim. Bu sevinci onunlada paylaşmalıydım. Aslında ilk onunla paylaşmalıydım. Çünkü senin gelmeni en çok isteyenlerden biride oydu. Ananen..
Tanıdığında onu çok seveceksin meleğim..
Onunlada paylaştım ve ilk onunla başladık sevinç gözyaşlarımızı dökmeye..

Sonra senin yolunu dört gözle bekleyen diğer dostlarımızla, arkadaşlarımızla paylaştık sevincimizi. 
O gün rüya gibiydi. Gerçekleşmesini pekte ümit edemediğim bir rüya..
Ama hamd olsunki Rabbim bizimde boynumuzu bükük bırakmadı.
Seninle kapattı tüm yaralarımızı, tüm kalp kırıklıklarımızı...

Ve Rabbimin hediyeleri bununlada bitmedi.Geçen perşembe korkuttun bizi biraz. Bizi bırakıp gitmenden korktuk, endişe ettik. Ama daha sonra endişelenen kalbim ultrasonda ilk kez varlığını hissetti. Gözlerimle kalp atışlarını gördüm.Altın kesesinin içinde elmaslardan, pırlantalardan kıymetli minik meleğimi, kelebeğimi gördüm. Kalbin o kadar hızlıydıki. Pır pır.. Kanat çırpan bi kelebek gibiydi..O anda benim kalbimde aynı derecede pırpırdı. Seni görünce çok heyecanlandı. Sende anneni görüncemi heyecanlandın meleğim.. Gelmek istedin mi hemen, kavuşmak istedin mi sende?
Ogün Regaip Kandiliydi ve ben kandil hediyemi merhametliler merhametlisi Rabbimden aldım yine.Seni gösterdi bana. Kalp atışlarını gösterdi.
Şuan daha minnacıksın bebeğim. Küçücük bi kesenin içinde mercimek tanesi kadarsın. Ama bana yaşattığın mutluluğun büyüklüğünün tarifi imkansız...

Annen bugünlerde yorgun ve halsiz biraz.Senin daha sağlıklı olman için dinlenmesi gerek.
 Dualarım ve kalbim seninle birlikte. 
Seni çok seviyorum..
29 Mayıs 2012
Salı ''

1 yorum:

  1. Allahım nasıl güzel bir yazıı.
    Sen cok mukemmel bır annesındir eminim..
    Allah isteyen herkeze saglıklı,hayırlı bır evlat nasıp etsın.

    YanıtlaSil