8 Mayıs 2013 Çarşamba

yeni bir hayat..

          2 gündür nasıl heyecanlıyım, nasıl mutluyum anlatamam. Sanki tekrar anne olmuş gibiyim :) Gerçekten böyle hissediyorum. Çünkü ancak bi bebeğim daha olsa bu kadar mutlu olabilirdim...
 Biricik arkadaşım Büşra'da biricik yavsuruna kavuştu sonunda şükürler olsun.. 7 mayıstı.. telefonuma bi msj geldi ; ''oğlumuz geliyor dua edin.'' diye.Öyle heyecanlandımki o an. Sanki kendim doğum yapıcam :) O an aramak istedim sesini duymak istedim ama aramadım. Sonra aradan bi kaç saat geçti, durdum duramadım aradım. Eşi açtı telefonu. Doğumda olduğunu söyledi.. Ah ne dualar ettim.. Rabbim ne büyüksün.. Dostluk, kardeşlik bu olsa gerek.. Yanında olamadığım için çok üzüldüm o an. Sonrasında tekrar aramak istedim yine arayamadım. Annesinden doğum haberini alınca hemen msj çektim. Ahh o an.. İçim içime sığmadı.. Minik bi melek daha indi yeryüzüne.. Minik bi oğlan :) Yerim onun minicik ellerini, ayaklarını, kulaklarını.. :) Ahh Rabbim ne güzel bi şerefle müjdelendirdi bizi.. Annelik şerefiyle.. Elhamdülillah tattırana. Hamd olsun yaşatana... Şükürler olsun Rabbim.. Sonsuz kere şükürler olsun..

         Sonra akşama doğru konuştuk çiçeği burnunda anneyle :) Hem çok mutlu hem yorgun geliyordu sesi.. Ama hamd olsun doğumu kolay geçmiş. Çok sevindim.. Kuzuyu sordum.. Kaymak teyzesi kaymak dedi :') Allahım bu duygular ne yüce. Şuan yazacak kelime bulamıyorum.. Bi kadının heralde hayattaki en büyük mertebesi bu olsa gerek.. Okul, eğitim, diploma.. Hiçbiri değil.. Anne olmak.. Rahmet olmasa bu kadar yoğun hissedemezdim heralde arkadaşımın yaşadığı mutluluğu.. Aynı şeyleri yaşamış olmak böyle hissettiriyor.. Kendi doğumumu hatırlıyorumda.. O kucağıma verdikleri ilk an.. Ahh Rabbim.. O nasıl bir kokudur.. Hangi çiçekte var, hangi yağmur sonrası koku o.. Cennet kokusu.. Kurban olduğum efendim s.a.v. nasılda güzel benzetmiş.. ''Evlat kokusu, cennet kokusudur.'' buyurmuş.. Nasıl güzel bir betimlemedir.. Öyle bir içime çektimki o an, hala gitmez burnumdan o koku.. Allahımdan diliyorum o güzel anı tekrar yaşatsın bana :') İlk kucağıma aldığımda o minicik çubuk kraker parmaklarını, tek tek tek tek öptüm :') Kucağımdan alamadılar.. Allahım ne kadar şükretsek az.. Ne büyük lütuf.. Rabbim kıymet bilenlerden eylesin..
        Bugünlerde böyleyim işte.. Nasıl duygu yüklü, nasıl hüzünlü ve bi o kadarda musmutlu :') Çevremde o kadar çok hamile varki, onlarla birlikte bende hamileyim sanki :) Bi heyecan, bi napacağını bilememezlik ve bolca şükür.. Bana noluyosa :) Diliyorum Rabbimden bir evlatla daha taçlandırsın anneliğimi.. Bu kadar çok isteyeceğimi asla düşünemezdim.. Korkuyorumki bebeklere hayatım boyunca doyamayacağım :)) Doyulmazki o minicik ellere, ayaklara, o misler gibi kokuya..

      Bu arada kendi gelmeden nasibi önden gelen kuzuya, kendi gibi minik hediyeler hazırladım, kendi ellerimle.. Göstereyim sizlerede.. Hem bebek bekleyen çiçeği burnunda anne adaylarınada fikir olur belki... Yada çok sevdiği canlarından uzakta olan arkadaşlara, dostlara.. :( Kendimi bu şekilde tatmin etmeye çalıştım. Yanında olup öpüp, koklamak vardı o kuzucuğu.. Nasip diyelim.. Sağlık olsun.. Görmek kimbilir ne zamana nasip olacak..



 Kuzucuğa önce bu kurabiyelerden yapıp güzelce poşetledim kurdelayla bağladım.



 Sonrada Hoşgeldin Ali Tarık etiketlerini zımbalayıp, sade mavi porselen bi tabağa dizip kendi süslediğim tüle sardım.

Şuan hamile olsam, bebeğimi beklerken kendi bebek şekerimi kendim örer ve kendi zevkime göre süslerdim. Hamilelere fikir olsun. Bu patikcikleri ben ördüm ve süsledim. Zamanım kısıtlı olduğu için yalnızca 2 tane yapabildim. Çünkü kuzucuk biraz erken geldi. Anı olarak kalır Hilâl teyzesinden :)



 Bu cicilerde minik melek için :) Rabbim güzel günlerde kullanmayı nasip etsin..

Buda her doğum yapmış kadının baş tacı rezene. Sıcak sıcak içsin bol bol süt olsun kuzucuğa diye gönderildi :) 


Kendi kızıma yaptığım duvar süsü ve aynı zamanda fotoğraf çerçevesinin erkek versiyonunu yaptım minik kuzucuğada. Ama önce bizim duvarımızı süsledi :) Fotoğraftaki Rahmet'te henüz 2 haftalık..

Dün bütün  bunları kargoya verdim, inşallah bugun ulaşacak ellerine. Kendi ellerimle vermek isterdim ama nasip.. Rabbim güzel günlerde kullanmayı nasip etsin..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder